Ta strona używa plików Cookies. Proszę zapoznać się z celem ich używania i możliwościami zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Polityka prywatności
Jesteś zainteresowany
naszą ofertą?
(+48) 690-448-468
Direct Sport
(+48) 533-089-528
Autoryzowany sklep Puma

I. INFORMACJE OGÓLNE

  1. Wszystkie towary, które sprzedajemy są nowe, oryginalne i pochodzą z legalnego źródła.
  2. Dokonując zakupu produktów pochodzących z naszych ofert należy zapoznać się z regulaminem, ponieważ wybranie opcji „Kup teraz” oznacza jego akceptację.
  3. Nie odwołujemy ofert złożonych na naszych aukcjach, prosimy więc o rozważne dokonywanie zakupów.
  4. Przed zakupem prosimy zapoznać się z wymiarami i opisem produktu, którego dotyczy aukcja.
  5. Zastrzegamy sobie możliwość zakończenia aukcji przed czasem bez podania przyczyny, zapewniając jednocześnie, że wszelkie dokonane wcześniej oferty kupna zostaną zrealizowane.
  6. Przy złożeniu kilku zamówień w zbliżonym czasie zastrzegamy sobie prawo do ich złączenia w jedno zamówienie, bez wyrażonej (drogą mailową, telefonicznie lub w wiadomości do sprzedającego) prośby Kupującego, żeby postąpić inaczej.
  7. W przypadku chwilowego braku zakupionego towaru, okres realizacji złożonego zamówienia może się wydłużyć. W takich sytuacjach Kupujący zostanie w ciągu 24 godzin (w dni robocze) poinformowany telefonicznie lub drogą e-mailową o zaistniałym fakcie oraz o najbliższym możliwym terminie realizacji zamówienia. Kupujący może w takim wypadku anulować zamówienie bez jakichkolwiek konsekwencji.
  8. Dowodem zakupu towaru jest e-faktura, którą przesyłamy drogą e-mailową w dniu nadania przesyłki około godziny 20. Ze względu na wysyłanie wielu wiadomości mailowych w jednym czasie wiadomość może trafić do skrzynki SPAM.
  9. Istnieje możliwość wystawienia e-faktury VAT dla osób prowadzących własną działalność gospodarczą. Wystarczy tylko wypełnić standardowy formularz podczas robienia zakupów na aukcjach. Na wyraźną prośbę możemy wystawić fakturę w formie papierowej.
  10. Kontakt z Direct Sport możliwy jest w dni robocze od godziny 8 do 16.

 


 

II. PŁATNOŚCI I DOSTAWA

  1. Po zakupie przedmiotu na wpłatę czekamy 7 dni. Wpłaty proszę dokonywać przez PAYu lub przez zwykły przelew na konto bankowe. Zachęcamy do korzystania z usługi PAYu, która znacznie przyspieszy realizację zamówienia. Po upływie 7 dni, w przypadku braku wpłaty i braku kontaktu ze strony Kupującego zamówienie zostanie anulowane. W takiej sytuacji występujemy do Allegro z prośbą o uzyskanie zwrotu prowizji z powodu nieopłaconej transakcji. 
  2. W przypadku nieodebrania przesyłki płatnej przy odbiorze, nie ma możliwości ponownej wysyłki bez wcześniejszego opłacenia paczki z góry, wraz z poprzednimi kosztami dostawy.
  3. Towar zakupiony na naszych aukcjach wysyłamy tylko na terenie Polski na adres wskazany przez Kupującego w formularzu dostawy i zapłaty.
  4. Zamówienie złożone do godz. 13 wysłane jest tego samego dnia.
  5. Przesyłki wysyłane i dostarczane są tylko w dni robocze.
  6. Nie ma możliwości osobistego odbioru towaru.
  7.  

 III. ZWROT TOWARU

  1. Zgodnie z art. 27 Ustawy o prawach konsumenta Klient ma prawo do odstąpienia od Umowy Sprzedaży bez podawania przyczyny w terminie 14 dni. 
  2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Klient objął Towar w posiadanie lub wskazana przez Klienta osoba trzecia inna niż przewoźnik objęła Towar w posiadanie. \
  3. Klient może odstąpić od umowy, składając Sprzedawcy oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Klient może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy, który znajduje się na stronie: http://directsport.pl/allegro/form/#Formularz-zwrotu. Natomiast skorzystanie z tego wzoru nie jest obowiązkowe, Zwracający Towar może skorzystać z każdego powszechnie dostępnego formularza odstąpienia od umowy. Aby zachować termin 14 dni na odstąpienie od umowy wystarczy wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy pocztą elektroniczną. 
  4. W przypadku wypełnienia i przesłania przez Klienta oświadczenia odstąpienia od umowy drogą elektroniczną Klient otrzyma niezwłoczne potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy od Sprzedawcy. 
  5. W przypadku odstąpienia od Umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas, a ponadto za wyjątkiem sytuacji, w której Klient skorzysta z darmowej wysyłki powyżej 250PLN). Zwrot płatności nastąpi niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji Klienta o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
  6. Sprzedawca ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu lub dostarczenia potwierdzenia odesłania produktu, którego dotyczy odstąpienie od Umowy Sprzedaży. 
  7. Klient powinien zwrócić produkty do Sprzedającego niezwłocznie, w każdym razie nie później niż w terminie 14 dni od dnia w którym Klient zgłosił chęć odstąpienia od Umowy Sprzedaży. Termin jest zachowany, jeśli Klient odeśle zwracany produkt przed upływem 14 dni na adres:
    Direct Sport
    Ul. Koszykowa 38
    82-200 Malbork 
  8. Klient zobowiązuje się do pokrycia bezpośrednich kosztów odesłania produktu w ramach odstąpienia od Umowy Sprzedaży. Sprzedający nie odbiera przesyłek zwrotnych wysłanych „za pobraniem”, paczkę należy odesłać tylko i wyłącznie na wskazany powyżej adres.
  9. W trosce o zdrowie i względy higieniczne Klientów NIE PRZYJMUJEMY zwrotów/wymian: BIELIZNY, STROJÓW i CZEPKÓW KĄPIELOWYCH oraz SKARPET (ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta poz. 827, art. 38.).

 

 


 

 IV. WYMIANA TOWARU

  1. Klient może wymienić towar na inny model lub rozmiar w terminie 14 dni od odebrania paczki.
  2. Klient może wymienić towar na inny o tej samej wartości lub innej.
  3. W przypadku wyższej ceny, Klient zobowiązany jest dopłacić różnicę pomiędzy towarem nowym a zwracanym.
  4. W przypadku niższej ceny, Sprzedawca zobowiązany jest zwrócić Klientowi różnicę w cenie towaru nowego a zwracanego. W tej sytuacji Klient powinien podać numer konta bankowego w formularzu wymiany towaru.
  5. Wymianie podlegają tylko i wyłącznie towary pełnowartościowe, bez widocznych śladów użytkowania oraz z pełnym kompletem metek.
  6. Koszt ponownej wysyłki pokrywa Kupujący. Koszt wynosi:
    9zł – Pocztex Kurier 48
    13zł – Kurier DPD
    Koszt ponownej wysyłki należy wpłacić na konto bankowe Firmy.
  7. W przypadku braku produktu na wymianę, Sprzedający skontaktuje się niezwłocznie z Klientem w tej sprawie.

 


 

V. REKLAMACJE

  1.  Firma Direct Sport jest zobowiązana do dostarczenia Klientom towaru bez wad fizycznych i prawnych. Direct Sport ponosi wobec Klientów odpowiedzialność za wady towaru na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny, w szczególności w art. 556 i następnych Kodeksu cywilnego.
  2.  Wszystkie towary oferowane przez Direct Sport są fabrycznie nowe i pełnowartościowe.
  3.  Okres rękojmi wynosi 2 lata od daty, w której Towar został wydany Kupującemu.
  4. Zgłoszenie reklamacyjne może zostać złożone za pomocą formularza, który znajduje się na stronie: http://directsport.pl/allegro/form/#Formularz-reklamacyjny. Skorzystanie z tego wzoru nie jest obowiązkowe. Wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacji zawierało w szczególności: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail, datę nabycia towaru, rodzaj reklamowanego towaru, dokładny opis wady oraz datę jej stwierdzenia, opis żądania. Wraz ze zgłoszeniem reklamacji należy przesłać oryginał lub kopię dowodu zakupu towaru.
  5. Klient przy składaniu reklamacji na produkty, które zostały objęte rękojmią może domagać się usunięcia wady poprzez naprawę, wymiany na nowy towar lub zwrotu gotówki za produkt. W przypadku, gdy naprawa nie będzie możliwa Sprzedawca zaproponuje wymianę na nowy towar, jeśli wymiana nie będzie możliwa nastąpi zwrot gotówki za reklamowany Produkt.
  6. Sprzedawca rozpatrzy reklamację i niezwłocznie poinformuje Klienta o decyzji reklamacyjnej w czasie nie dłuższym niż 14 dni od odebrania przesyłki z reklamowanym Towarem.

 


 

VI. KOMENTARZE

Zależy nam na maksymalnym zadowoleniu Klienta, dlatego też, jeżeli z jakichkolwiek przyczyn

chciałbyś wystawić nam negatywny komentarz, prosimy najpierw o kontakt w celu wyjaśnienia przyczyn takiej decyzji.

Zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań, aby wyjaśnić sytuacje, która wpłynęła na wystawienie komentarza innego niż pozytywny.

 


 

 

Dziękujemy za zapoznanie się z naszym regulaminem. Dołożymy wszelkich starań, abyś był zadowolony z zakupów zrobionych w Direct Sport. W celu wyjaśnienia lub przedstawienia innych kwestii związanych z zakupem towarów wystawionych przez Direct Sport na allegro.pl prosimy o kontakt. Zapewniamy, że nasi pracownicy postarają się w sposób jasny i rzeczowy rozwiązać zaistniałe problemy.

 

Kontakt

Przed wysłaniem wiadomości wypełnij wszystkie pola